Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

IGRA FRANJO NA KOŠEVU

Publié par Nermana BEGAGIC sur 17 Mai 2015, 06:20am

Jučer me prijateljica pita da li hoću da idem na Koševo za papinu molitvu, imaće dvije karte. Nije mi na kraj mi pameti! Sve je to kino, bila bi mi zabavnija Zorica Brunclik na Koševu, ona i da na livadi pjeva ljudi bi dosli, a Franji je neophodan Vatikan iza leđa.

Sve što me zanima vezano za ovaj spektakl je kome će se dopustiti da stoji na bini uz Franju taj dan.

Znaćemo da je i iza njih, zasigurno, taj isti jednako moćan, Vatikan!

NB, 16.maj 2015

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents