Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

ZAKASNIĆEŠ

Publié par Nermana BEGAGIC sur 2 Septembre 2015, 17:45pm

 I dalje me hvata očaj pri pomisli
da sam najlakše odustajala od onih
koje sam mogla najviše voljeti.
 
Desi se da u jutro slabosti
zavrnem rukave
pa gole ruke zavlačim duboko
u tamu,
ponor u duši,
tražim, trgam uz bol i
iznosim na dan
komad po komad
sjećanja:
prvi kamičak-  tvoje tamne oči,
drugi kamičak - ugao tvojih usana u smiješku,
srebrna boja - srebro tvoje sijede kose,
zemzem voda - duboki glas
što me umiva.

(Sve ovo da bih
jutro bez ljudi
preživ
jela)

Takva je i dalje tvoja moć.

Pred moj put u Bosnu
u ruci ti velika čaša rubina od vina.
Između nas daska od stola:
japanski meni,
plodovi mora,
dopola prazna krigla od piva
I onda glas spikera koji
zadnji puta putnike doziva,

A ja, nasmijana,
glumeći nemar,
svaki puta kažem,
"zakasnićeš ako
ne požuriš".
 

NB, august 2015

MILLET

MILLET

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents