Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

NA 1700 KM

Publié par Nermana BEGAGIC sur 25 Février 2016, 21:18pm

NA 1700 KM

Jutros pričam sa majkom na telefon i kažem da sam poslala unučetovu sliku da ga vidi.
-." E moja Nerice", kaže mama, "pa ja već podugo ne vidim lica samo konture"
Ja se sva snuždila, krivo mi što mi prije nije rekla.
-" Nisam, ne volim da govorim o onome što mi se ne sviđa" , smijući se odgovara mama.

- "Bogme majka neću ni ja tebi govoriti šta je sa mnom", izokola je ružim
- "Ja ko mi kaže!", odgovara kroz smijeh mama a meni lijepo ko da mi je ovdje uz mene pa razgovara.

Tako nas dvije jutro najčešće počinjemo smijehom na razdaljini od 1700 km. A bogme, blizu mi, k'o da je ovdje u sobi. Draga moja pametna mama.

25.2.2016. uveče

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents