Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

BLASFEMIJA, ISLAMOFOBIJA ILI POZICIJA SILE?

Publié par Nermana BEGAGIC sur 13 Avril 2016, 12:13pm

Balsfemija kao bogohuljenje ne može biti pravno kažnjena jer u zemlji koja nije uređena po vjerskim knjigama nema kazne na neprihvatanje vjerske dogme. Dakle, zahtjev da se u pravne akte zemlje uključe penali za one koji javno pokažu kritičan stav prema istinama koje usvajaju na dogmatski način vjernici, je neodrživ, jer je odabir vjere čin slobode svakog čovjeka. Stoga niko nije obavezan na dogmatsku "istinu".

Islamofobija je realnost današnjice u zemljama u kojima smo svjedoci terorizma i vandalizma ljudi koji ovo ne vrše kao odgovor na agresiju zapadnog svijeta na zemlje sa pretežno islamskim stanovništvom, nego u ime zaštite imena "Alaha" i uz uzvike "Alahu ekber". Stoga ona treba da bude prije svega posao, briga i veliki rad onih koji rukovode islamskim vjerskim zajednicama. Naravno da je se treba sankcionisati kao i svaki drugi javni istup ukoliko poziva na mržnju. Razlikujmo strah od "islama" koji demonstriraju samozvani fundamentalisti (ili džihadista) od mržnje! Jer onaj koji poziva na osvetu i mržnju su oni a ne islamofobi : i ja se bojim njihova islama kao što se bojim svakog fanatizma!

Jednako sam prepadnuta od skučene misli bradonja po Bosni i Hercegovini koji kraj sebe vodaju umotane žene a ove pristaju na to. Zgađena sam bila kada su ovi isti spriječili javni protest homoseksualaca kojim se traže prava za čovjeka, u čije ime su to tzv vehabije ove proteste osujetile a vlast prećutala? Bojim se (imam fobiju) jednako od četničkih šajkača kada sam ih vidjela kako se šepure RS ili kada se za funkcije u RS polaže zakletva ispred "Boga" (sve je protkano oznakama i brigom pravoslavlja)... Muka mi je u stomaku danima bila kada je Dragan Čović otišao uz neke vjerske oce na doček Daria Kordića proglašenog zaštitnikom katoličanstva u Busovaču; okrenem glavu danas kada gledam veliki krst na brdu iznad Mostara i pored Ahmića gdje su nožem klana nejaka čeljad muslimanskog sela u jedno jutro ratnih godina ! Šta da kažem o strahu dok sam šetala ulicama Kiseljaka ili strepnji pri ulasku u Istočno Sarajevo, nelagodnosti na ulicama mnogih naših gradova jer nisam ničija?
Nekada strah, nekada ljutnja, nekada gađenje i pobuna mnome zavlada kada gledam u šta se, najviše zaslugom rastućeg klerofašizma, pretvorila naša divna domovina. Eto, prošle godine sam bila ljuta u mojoj Zenici jer me ezan sa novonapravljene džamije od nekog bogataša budio svako jutro u 5 radi šake džematlija, ne volim kada se iznad grada šepure čestitke za neku hidžretsku novu godinu a ova naša se skoro pa zaboravlja, smeta me jako da se ukidaju imena heroja NOB u svim školama i ulicama, da se djeci oduzima Djeda Mraz! Sve je to, za mene vjerski terorizam tolerisan od zakona!

Naravno ima toga još mnogo u svakodnevnici: kao odbijanje da mi se za knjigu u kojoj pišem od predratnoj euforiji oko Izetbegovića naših hodža napiše recenzija, ili upozorenje prijatelja da ne pijem pivu na čaršiji na ramazan! Ili priča rođake da se tri godine nakon čekanja na posao upisala u SDA da bi je prihvatili na rad u nekoj školi na selu a opet druge da joj je traženo je li "Hrvatica "da bi kao doktor radila u bolnici! A mjesto direktora regionalnih bolnica dobiva pobjednička Stranka koja je stranka , zna se "muslimana", dobrih "katolika" iili "pravoslavnih". Svi poliičari se javno krste i uče fatihu "da se zna!"! Pale, nekada omiljeno izletište moje porodice ne mogu više vidjeti tamo su oni kojima su muslimani "Turci" koje se može gađati granatama, snajperima,... Kako da odem bez straha u Banja Luku ili desni dio Mostara kada ni dan danas nismo svi "naši" i po imenu me prepoznaju čija sam, (pristala ja ili ne)

Pa ko je onda od koga ugrožen?!

U našoj Bosni i Hercegovini vlada već (previše) dugo politička klika koja zdušno koristi vjerske zajednice za svoje održanje i strah vjernika taložen vjekovima od "nevjernika" ... Strahom jednih od drugih nas i drže u šaci!

ZATO ODBIJAM KATEGORIČNO DA SE POKORIM! SVE FOBIJE U MOJOJ BiH SU ONI RAZVILI! Da bih ovu pamet imala i ovu riječ znala napisati uložila sam hiljade i hiljade sati rada, bar mi riječ neće oduzeti. jednostavno, NEDAM!

NB, 13.april 2016

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents