Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

GINAK KROZ VIJEKOVE

Publié par Nermana BEGAGIC sur 26 Août 2016, 18:22pm

Foto NB, Muzej Louvre-Lens, august 2016
Foto NB, Muzej Louvre-Lens, august 2016

Ovo je Ginak, princ grada Edine, regija Diyala, Sumerićanin, živ negdje 2700 godina prije Hrista. Koliko li je stoljeća bio kod sebe i kako li je stigao do Luvra, koliko ga očiju gledalo kroz vijekove i koje sve ruke dodirivale, ne znam. Znam da sam ga od prvog susreta prošle godine zavoljela, poseban mi je. Pogled na njegovo lice, svaki puta kada ga obiđem, u meni izazove osjećaje.

Poželjeh da podijelim ovu dragocjenost moje duše večeras sa vama, sa nekim od vas koje već dugo ne vidjeh ili koje se nadam jednom i sresti. Neka nas vežu poruke srca, tamo je uvijek najsigurnije.

NB, sumrak kraj augusta

(26.august, petak uveče)

Ahmet Imsirović: Hvala, mnogo, podsjetila si me na moje godine kada sam živio u Baghdadu- tamo je bila glavna ulica i zvala se Rašidova koji se ubio , javno, zato što nije ispunio obećano. A srebrena tambura iz istog perioda, kad je slavljen Ginjak, pramati svih žičanih istrumenata u toku rata koji je vodio mlađahni Bušonj netragom je nestala .

Basra je bila mirisna Venecija , Hasan al Basri prije i Hegela i Spinoze i ostalih evropskih koje visine uma ali imaju i dan dans zabranu da se izučavaju pa sami tako kao Ginjakčina , nakon 5000 godina kaže " Evo me a kako si mi ti !!!!!", Hvala na toploti, baš sam bio u provinciji Diyala ima divno mjesto zove se AL Baquba i Al Magdadija i rijeku ko dječije oči bistru i zelenu i ima ime Diyala.....

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents