Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

RAZGOVORI

Publié par Nermana BEGAGIC sur 27 Septembre 2016, 07:01am

Pišem neki dan na društvenoj mreži:

BiH je zasigurno uklet zemljišni prostor u središtu Balkana gdje Srbi,Hrvati i Bošnjaci na jedvite jade žive zajedno. Znam po tome jer čim izađu sa njega sve tenzije se gube i više nikom nije važno ni čiji je, ni ko je, ni odakle je.

NB, jesen stiže dunjo moja

I dobih onda tako finih govora da poželih da ih sačuvam. Ma sve dok ima raje zdrave pameti, biće i nade za našeg čovjeka.

Branko Travar: Za vikend sam bio u jednom normalnom gradu i družio se sa normalnim ljudima (Rijeka). Niko u ta dva dana ne spomenu ni jednu jedinu riječ od onih koje decenijama slušamo i čitamo u ovoj naseobini. Samo druženje sa prijateljima iz jednog tamošnjeg hora, pjesma, šale, vino ( i gitare...harmonika ustvari). Dođe ti da zaplačeš na rastanku. A mnogi i zaplaču, valjda se sjete gdje žive i gdje se moraju vratiti. Napuniš baterije koje ti ovdašnje budaleštine drastično počnu trošiti prvo jutro kada se probudiš i upališ tv ili računar.

Žarko Marić: Uvijek su drugi uspijevali da nas zavade jos od unazad 1.000 i nesto godina. Rezultat je da uvijek vjerujemo drugom nego nasima. Jos od pada Ilira nase vodje su se prodavale okupatoru za jeftine pare odnosno za ostanak na vlasti. I sada je tako a oni mocni samo takve vole.
I sada vidim dosta njih iz onog "mracnog komunistickog rezima" koji su bili strogi rezimski ljudi, kako i sada uz svoj "nacionalni" dio rezima govore i rade protiv onih nekih drugih. Nekako mi sve vise izgleda da su upravo takvi bili i tadasnji mracni dio ovih krajeva.
Moze im se jer smo svi zajedno mala skupina sapiensa pa i te male pare svjetskih trecerazrednih mocnika, za izdaju ove BiH, nekima dobro dodju.
U svemu tome je problem sto se takvi bivsi komunisti nisu prikljucili onim starim odanim vjernicima nego su postali religionari koji ni religiji dobro ne cine. Uz to i religiju vezu uz nesto sto nacionalnom politikom nazivaju.
I sada evo nesto kontam - sta mi je trebalo da ovo pisem...

Nenad Jelić: Da ponovim pricu, ilustraciju tvog statusa. Vozio sam kamion po Severnoj Americi na dugim relacijama. Po nedelju-dve tura. Mnogo nasih vozi iz svih republika rahmetli YU. I tako cekamo utovar nas desetak. Sve mesani parovi vozaca iz raznih republika. Kaze jedan Bosanac "E pa majku vam jebem, u onakvoj zemlji niste mogli zajedno da zivite a ovde smrdite i prdite jedan drugom u dva metra kvadratna po dve nedelje i nista vam ne smeta"

Mustafa Mehmedović: Jedan mi prica prije neki dan: "Bio ljetos u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni,..sat-dva voznje slabim putevima i pocinje: ili putarina ili granicni prelaz ili patrola policije, zavirivanje u dokumenta, pitanja -Imas li shta? Pa parkinzi! Tuneli?!Ogulishe te, covjece, bozji. Uopshte se ne isplati tamo vozikati!

Elem, vratim se i u drugoj polovini septembra odem na Floridu da se malo odmorim. Putujem 6, 8 sati,...(negdje iz Kentakija),...nigdje policajca, nigdje (drzavne) granicne kontrole,( osim znaka dobrodoshlice pored puta ili iznad ceste), a putevi,... uopshte ne mogu biti bolji i shiri. Usluge najbolje. Milina!"
A ono tamo?! Pa, nas ce nashi otjerati! Niko drugi neg' nasi! Drugog ti boga nema!

Zahid Tatar: Nisam nikad bio u saglasnosti,da u Bosni i Herzegovinu zive ;;Srbi-Hrvati,,,nego ;pravoslavci i katolici,a svi smo BOSANCI,ako se uzme muslimansko stanovnistvo,koje je vecina,,stvar opredjeljenja,a ima nas i Ateista.

Kijana Pinjo: Zato što su van domašaja proždrljive gladi za ovom zemljom

Ahmed Imširović: DAVNE 1961 GODINE 08.03.UMRO JE MOJ OTAC PO IMENU OMER ,TADA ME NASTAVNICA PUSTILA DA ODEM S NASTAVE UZ PRIĆU DA IZGLEDAM PREHLAĐENO VALJDA JOJ BILO TEŠKO REĆI TUŽNU VIJEST I JA PRAVO PRED GARSONJERU ,,ONO PRVO RASKŠČE KAD DOLAZIŠ U ZENICU,DANAS JE TU APOTEKA U PRIZEMLKU. I TU SMO SE IGRALI JER TU JE TADA BILA TRGOVINA I BRIJAĆNICA.KAD SAM SE POJAVIO BLIZU BRIJAČNICE IZAŚAO JE IZ NJR,S MAKAZAMA U RUCI,BRCO HAŠIM I S PRAVOM SUZOM U OKU REKAO MI NEŠTO ŠTO MI JE KASNIJE BILO TEMELJ ZA SVE U BOSNI"BAŠOM SAGOSUM AHMETE SAD SI TI GLAVA KUĆE NEČE TI BITI LAKO VAS ŠESTORO DJECE S TEBI TEK ČETRNESTA" BIO SAM ZBUNJEN DA MI HAŠIM TO GOVORI ,ODMAKNEM SE MALO I UPITAM "ŚTA BOLAN HAŠIME PRIĆAŚ"TU TIŚINU I DAN DANAS NAMIRIŠEM .TAD ME. ZAGRLIO REKAO"OD DANAS TI SI JETIM A TO JE KAD NEMAŚ OCA PA TI SVAKO MOŽE OPALIT ĆVOKU ILI KLEMPU JER ZNA DA NEMA TE KO BRANIT A SIROČE ĆEŠ BIT KAD IZGUBIŠ MATER. ŠTO TI TO NASTAVNICA NIJE. REKLA A GLEDALA TE HLADNO POGLEDOM MRTVE RIBE TO TI JE BOSANSKA AKADEMIJA GLUME I ZAVRŚI SE VEOMA RANO!!!NIŠTA SE NEMOŹE PROMJENIT SAMO PONEKAD POŽELIMO VESELIJE ULOGE AL BOSNA NIJE PORED NAS VEĆ U NAMA MNOGO PRIJE NEGO SE I RODIMO.MNOGO SAM SE NAGLEDO POGLEDA MRTVE RIBE A GLUMCI SU SVE MLADJI.JA Sm I TAKO UĆIO BOSANĆICU,SITNI VEZ,BOSNA JE I PRIJE NAS POSTALA JETIM A SIROČIČI SMO MI SAMO SE NEJAKO BRANIMO"ONI ĆE UVIJEK DOLAZIT SA SJEVERA DA RUŠE NAŠU HIŽU.....VOLIM VAS SVE BAŠ TAKVE A VI MENE I NEMORATE....


RAZGOVORI
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents