Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

ĆEMU ČITATI

Publié par Nermana BEGAGIC sur 8 Janvier 2018, 06:26am

 

Imala sam vrlo zgodna jarana kod koga u kući nema niti jedna jedina knjiga. Kada sam ga pitala zašto odgovorio mi je da nikada nije pročitao niti jednu knjigu a školu napustio nakon 4 razreda osnovne. Ponovo iznenađena pitam "Zbog čega" a on odgovara kako je oduvijek htio da nikome ne dozvoli ni na koji način da utiče na njegova razmišljanja!!!

Koliko god sam se trudila neku posebnu originalnost ne nađoh kod njega iako je uspio da postane direktor komercijale za regiju Sjevera u jednom velikom maloprodajnom preduzecu. Kada nam jedan auto presiječe put vidjela sam vrlo originalnu reakciju Mišela sa visoko uzdignutim laktom kroz prozor automobila, za takvu rječitost knjiga mu zasigurno nije trebala. .

Ovih dana ga se sjetih čitajući na poetskim grupama Facebook-a "poeziju" i mudrosti"" pa pomislih "Valjaće mi primijeniti model, nikad nije kasno". Hitno je da prestanem čitati ikoga od mora pjesnika, aforista, mislilaca facebook-a jer ako nastavim progutaće me i dati mi lažnu vjeru da sam posebna. Izgubiću i ono malo što sam jedva isklesala nakon toliko godina čitanja, rada i truda: osjećaj mjere sopstvenog (bez)značaja i sopstvena (ne)znanja!

Jer ljudima što konzerviraju manje znanja, stalno raste i postaje sve veća upravo glava! A masa je zarazna pojava.

 

NB, 6.januar 2018, uveče

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents