Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

OGLEDALCE MOJE

Publié par Nermana BEGAGIC sur 24 Avril 2018, 13:10pm

 

Elem dva puta sam ga ženila. Prva žena je bila plavo bijela, ljepotica, malo veća od njega ali zato pametnija 1000 puta. U svemu je prednjačila, njega izvodila iz kaveza, vraćala, ako bi se zagubio i cvilio negdje, osluškivala i išla po njega. Onda sam jedan dan otvorila vrata balkona da nešto uzmem, ona je preletila kao munja njihovu sobu, hodnik, cijelu kuhinju i izjurila! Konstatovah da i nije čudo da se spasila i od nas i od "sina" kakva je pametnica bila.

Njegovo zavijanje da je dozove nisam mogla dugo slušati, otišla sam i kupila novu papigicu sada žute boje da se, možda, po karakteru bolje slažu. Ali umjesto slaganja dobili smo u kući napastan par koji se neprestano skoro svađao, zavijao, pilio!

Morala sam ih pokrivati čaršafom da ušute! I tako prođoše još tri godine, navikli se i mi na njihovu buku i žaganje, oni na naše "TIŠINA!". On uz nju naučio da sam izađe iz kaveza, malo proleta i vrati se, ova nije bila puno pametnija od njeg, tek malkice, ne drastično da su proživjeli zajedno u stalnoj svađi tri godine. Ove zime, negdje oko Nove godine, ona poče nekoliko dana strašno jesti, bez prestanka, i onda jedno jutro osvanu malena paperjasta grudica nježna žutila u čošku kaveza. Iznijela sam je i bacila u rijeku da otplovi, pratile je patke i galebovi ...on . ništa, ni da je doziva, ni tuge, ni očaja. Odlučih da ga više ne ženim, pet mu je godina ne žive te ptice mnogo dužea i ko zna koji novi belaj bih u kuću dobila.. Neko me posavjetova da je najbolje da mu kupim ogledalce, da parovi kada su zajedno vrište jedno na drugo i kriče, a da ogledalo pomaže da ne misli da je sam. I tako postavih okruglo ogledalce da visi u sredini kaveza, prvih dana ga nije pogledao ali onda primijetim da se skroz ušutio, ne izlazi napolje ni kada ostavim kavez otvoren. Kad ono vidim ga kako stoji ispred ogledala i gleda se. Satima tako mirno, zatvori oči, uspava se, probudi se i šutke nastavi buljiti u sama sebe.

* Pa pomislih, i mi ljudi ko i ptice!... Bogme znam mnogo ljudi koji bi se ušutili sa ogledalom ispred samih sebe.... Uostalom ne tražimo li baš sebe u očima drugih?
ili
* Pa pomislih, i mi ljudi kao ptice. Za života tražimo partnere, žalimo se, zavisimo, svađamo a na kraju ispada da je za mnoge i bilo dobro da ostanu sami. Najveći sevap bi bio pokloniti im ogledalo u kome će se gledati i uživati u sebi , jer ni sa kim drugim nikada i nisu bili do sa samim sobom. Ispred ogledala im je oduvijek bilo jedino pravo mjesto!

 

 

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents