Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

DAN ZENA

Publié par Nermana BEGAGIC sur 8 Mars 2017, 09:35am

Za moju mamu, moju nenu Fatimu, moju tetku Razu, moju Lejlu , za moju sestru Dzanu, za Selmu i Eminu, za Dianu, za Azru, Brigitte, za Danielu, za Theo, za Hanuleure, za Zeljku, za Draganu, za Mevlidu, za Ifetu, Fejzu, Ismetu, Umiju, za Dzevdanu, Slavicu, Nunu, za Jasnu, za Benisu, za Inu ... za divne zene koje sam upoznala, koje su mi bile uzor, prijatelji, ili putokaz ... za zene koje nikada nisu sebe smatrale nizim bicem niti robovale ali istovremeno znale da budu i uspjesne i voljele i voljene i zrtve i zrtvovane, i uprkos svemu ostale ukras ovog svijeta ... Za sve nas u podrsku zenama svijeta koje su i dan danas tlacene i koje se smatraju bicima nizeg reda u sluzbi muskim umjesto saputnicama koje na svojim rukama i snagom svoga uma stoje uz muskarca i nose zajedno sudbinu da bi se civilizacija pomakla korak naprijed...

Sretan 8.mart, Dan zena!

DAN ZENA
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents