Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

LJUBAVI

Publié par Nermana BEGAGIC sur 22 Août 2019, 10:15am

 

Doktor piše recepte, ustaje i rukuje se sa mnom , dok mi medicinska sestra potvrđujući papire savjetuje tihim glasom : "gospođo, jedite što volite, mislite na nešto lijepo, sjećajte se samo lijepog, nađite sebi cilj" ....
Ja onda počeh da tražim i začudo pronađem toliko toga što sam voljela ali zaturila, skoro zaboravila. Eto od "Servisne stanice" "koju sam gledala s roditeljima u kinu Metalurg sjedeći na tatinom krilu , voljela sam Miju Aleksića, svi drugi tada padali na Čkalju. Tek porasla, shvatila sam da se radi o velikom glumcu kome je gluma u krvi, Mija se transformira kad glumi.
začudo , izgleda mi kao muškarac koga sam mogla voljeti. Pa mislim, nije valjda da curica od 9 godina može da već osjeti i zna takve stvari ?

Istina, cijeli moj život je pun muškaraca koje sam mogla voljeti, iz raznih dijelova svijeta i raznih perioda i raznih branši . I nikom od njih nikad nisam ostala vjerna.... a svi su ostali u mome srcu Drugi put ću pisati o Dositeju Obradoviću kraj čijeg sam portreta stajala zaljubljena jedne godine u Beogradu, pa o satima provedenim pred likom Getea ... u ateljeu u Aix en provence sam sjedila zaljubljena u Cezanna ...i tek snaga Viktora Hugoa koja me zanosila... iz svih njegovih pisanja od prvih redova Jadnika ... kao i seksualnost Entony Quinna u Zorbi koji ostade zauvijek na plaži sa koracima sirtakija kojima uđe u moju dušu da ga takvog voli i sanja...Tolstoj sa svojom Anom i Šolohov u Tihom Donu ",
Mati bi mi rekla "crna kćeri, ima li iti jedan musliman?" Ima mati, oduvijek volim Muhameda a.s. i puna sam divljenja za Tog izuzetnog mislioca, pjesnika, državnika, mudraca, čovjeka, zaljubih se pretprošle godine u "Sulejmana ali od ljubih kada podleže želji da vječno vlada, zavoljeh jače nego ikada Omera Hajama ... ne smeta mi što pije.. smješkah se svaki put na lik na ekranu Zubčevića ali nije ljubav drugačije je to od kada gledah Ljubu Tadića nekada opet sa ocem u Zeničkom pozorištu u ulozi Sokrata...
Eto uđoše tada u moje srceobadva... I sokrat i Ljuba, iI ostali .. Šta ću mati kada sam velika srca a po prirodi nevjerna...

Danas, Nerica

Jedno za Miju, jednu od ljubav moga života danas

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents