Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

VISOKO

Publié par Nermana BEGAGIC sur 4 Juin 2013, 14:21pm

Catégories : #SJECANJA

 
Crtice iz naših malih godina

I tako rasli mi , rasli i narasli za zabavljanje. Moj otac je tražio od sestre i mene da sačekamo da budemo punoljetne pa da možemo imati prvi sastanak, prema rođacima su očevi bili nešto popustljiviji. Najmlađa tetka dočekala da joj sin kaže da ima curu krasnu djevojčicu, odličnu učenicu u Gimnaziji sa kojom ide zajedno na folklor . Zato, kada se ručak završio i ona počistila sto i servirala kahvu polako poče onako izokola tetku da govori kako su dječaci veliki i kako ih sada cure interesuju pa je vrijeme i da on, kao otac i glava kuće , kaže koju da djecu, upozori ih kako se sa ženama treba ponašati. Tetak se, začudo plaho obradovao, smekšao, pa odmah zove Kasima da dođe pred njega i tetku istjeruje iz sobe da bi oni kao "muškarci razgovarali". Tetka prislonila uho na vrata i sluša, Kasim pred ocem pognuo glavu a ovaj pita ko je, čija je, kakva je. E onda uze riječ i kaže sinu " Znaš Kasime, kada se tako izlazi sa curom svašta nama muškim padne u glavu. Ako i njoj naumpadne ista stvar nemoj oklijevati odradi šta biste htjeli obadvoje." Kasim gleda u oca i ne razumije ali ga strah išta odgovoriti, zna kakav je otac ters , nije tri puta u životu sa njim ni govorio. Zato klima glavom još malo i dalje sluša. " E onda sine, ako tako budeš radio, to što vam oboma padne u glavu, ti onda ko kada ideš od Zenice do Sarajeva ne idi do Sarajeva nego fino izađi u Visokom" . Kasim podigao glavu upitno, načulio uši, sada mu baš ništa nije jasno pa će ocu " Ama bolan babo , što ću ja u Visokom, nikada nisam tamo bio i ne znam nikoga". A otac će nestrpljivo, "Pa IZADJI U VISOKOM mamlaze, zar ti nije jasno " !" tetku uhvati strah pa uđe u sobu a tetak se njoj okreće i ljutito kaže, " Nosi mi ovoga mamlaza ispred očiju i nemoj mi više pominjati da ga ja šta učim!"...Kasim izlazi tužno pa k'o za se ponavlja u čudu " A Bože babe , šta mu je sa Visokim ,što me tjera da tamo izlazim", tetka tiho zatvara za njima dvoma vrata pa  grli sina sve  tješeći  ga  "Ne brinem ja sine, saznaćeš ti ako Bog da gdje je Visoko kada bude vrijeme zato, k'o sve što si do sada, sam i bez babe" ..."

zapisala, Zenica, juni 2013

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents