Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

DAN DRŽAVNOSTI BIH

Publié par Nermana BEGAGIC sur 25 Novembre 2015, 08:08am

Catégories : #DNEVNIK

BOSNA i HERCEGOVINA
25.11.1943-25.11.2015, dugo odumiranje ...

- Bosanci i Hercegovci, ujedinite se, ionako nikog nije briga šta radite
- U Bosni zive Bosanci, politicari i vjerski sluzbenici.
- Svašta znamo osim zajedno plakati.
- Vrlo spirituelan narod:vjerujući u ono što niko ne vidi, pušta da ga nagriza ono što je očigledno.
- Mi ne spavamo, mi čekamo spasioce.
- Najbolji dokaz osvojene slobode na Balkanu je da 20 godina nakon rata imamo istina o ratu tačno koliko i stanovnika i to nas ne brine.
- Naša svakodnevna moralna mantra: bolje golub u ruci nego jato na grani, bolje i prazna ruka nego golub bez ruke.
- Izdržaćemo mi nekako u BiH što nemamo kako treba vlasti, ono što je za brigu je da nam se ne dešava ni narod.
- Sada mi je tek jasno zašto su naši preci koristili onolike kamenčuge za nadgrobne spomenike u Bosni: I oni se bojali hordi smrti umjesto zdrava razuma!
- Ono što me tješi je saznanje da je najbliži kontakt sa božanskim vrhunac u seksu. Elem, sve dok imamo seksa ima nade u narodno vaskrsnuće!

Sretan ti praznik Domovino!

_____________________________________________________
NB, Iz "O tempora o normes" (2013) i Nova pisanija

Slika Vojo Dimitrijević, Tifusar

DAN DRŽAVNOSTI BIH
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents