Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

KAO ZA SAN

Publié par Nermana BEGAGIC sur 17 Juillet 2013, 04:28am

Catégories : #DNEVNIK

P7070287.JPG 

Ne volim ničija sabrana djela, pa evo čak ni Rembranta u reprodukcijama neki dan u galeriji u Amsterdamu. Sve te vrste zbirke mi uvijek izazovu tugu i misao na konačnost i čovjekova života i umijeća. Pri izlazu iz Galerije imala sam osjećaj da sam progutala Rembranta i konačno, samu sebe.

Čovjek je tako tužno ograničen vremenom uvijek u pokušaju da zakuca svoj ekser na zid. Remrandtu je po meni, bila dovoljna Saskija, meni topao pogled nečijih očiju i ruka da uzme moju kada se magla spusti na svijest.

I kroz tolike epohe sve je isto, svi mi tek sičušni putnici vasionom koji uhvate, po neko, djelić velikog Uma naseljenog u čovjeka za odmor, kao za san.

Baš----

Juli 2013

 


Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents