Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

OD SRUŠENA (MOGA) BABILONA

Publié par Nermana BEGAGIC sur 20 Février 2014, 19:16pm

Catégories : #PJESMARICA

 Knjiga.jpg
Poslije drskosti da pod svojim imenom objavim knjigu aforizama, ludih misli i očaja evo me ponovo u javnosti sa mojim "Srušenim Babilonom"...
Sefte mi je bio takstista Mahir koji je sa mnom danas za potpisanui knjigu razmjenio prevoz od Iliđe do Dobrinje. Mahir kaže da je plaho nafakali, "ne bi me smetalo" , razmišljam u sebi zadovoljna da će me čitati.

Lani sam, vrlo obradovana što je pristao, razmijenila knjigu "O tempora, o normes" sa prodavačem pamučnih majica Dinom sa zeničke pijace nadajući se da će ga ugrijati koja rečenica dok cupka sa noge na nogu pokušavajući zaraditi za život na slobodnom tržištu, pa i mene nekako to oslobodilo!

Sestri kažem da sada imam i "sabrana djela" za plasman pa se smijemo. Odredila sam i cijenu BH: cijena 20 KM za rođake i prijatelje (odvojeno 10, odnosno 12 KM), za ne-prijatelje nema prodaje, za našu dijasporu u koju i ja spadam, 20 eura (nema kod mene konverzije! ), za Republiku Srpsku izdanje u zlatnu okviru i na ćirilici (zbog posebnih zasluga za moje izbjeglištvo bez koga ne bih ni propištalla-propjevala korektno književno) ! Eto, isporuka po plaćanju, kvaliteta garantovana kakva jeste, nema povrata robe ako se pročita ... (mene u kapitalizmu mučili Francuzi)

Elem, Emirove korice su krasne, pjesmice su kakve mogu biti, kritika Željke Grahovca i Mevlide Karadža je da se crvenim - možda nešto od ovoga djeteta od 60 i kusur i bude?! ..

Na kraju da uzviknem "mama, hvala što nisi nikada dozvolila da potpuno odrastem! " makar sve knjige ostale ovdje za neke buduće male Begagiće ...bar će znati da me je bilo a kada dobro razmislim, uz ništa što od nas ostaje ni to nije za odbaciti

Sasvim iskreno,
Vaša
Nermana

Sa, 20.2.2014

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents