Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

IMA JEDNA KRČMA U PLANINI

Publié par Nermana BEGAGIC sur 8 Juillet 2016, 12:55pm

Catégories : #DNEVNIK

Crtice iz Bosne, stihovi naše mladosti

Ovih dana u finim razgovorima Enes (Lević, slikar) i ja, kako smo ista generacija, dođosmo do pjesnika i pjesama koje smo nekada davno u našem Sarajevu slušali po raznim tribinama, učili napamet, recitovali jedni drugima. Oživi tako Drago Kuđić u divnoj priči o nekim sa Enesom susretima i stihovima ko tragovima u duši prijatelja Ja si dadoh zadatak da potražim Dragine pjesme u svojim sveskama iz mladosti koje čuvam kod majke u Zenici,.

I tako,nekoliko dana poslije u časopisu POEZIJA, iz 1971 nađoh osvrt na knjigu "Dolazim kasno" izdanu od "Svjetlosti" 1970. godine

Na moju žalost u članku je malo Draginih pjesama. Ipak, između to nekoliko redova rima prepoznah s radošću stih koji mi vrati mladost,,noćne duge sjedeljke, razgovore i mene punu poleta koja recitira Dragine

 
"Napiću se
Neka moja draga zna
Da je volim
Neka moja majka zna
Da je voli
Neka prijatelji znaju
Da ih volim".

 

Kako sam samo voljela ove stihove i kako ih sa strašću recitovala! A eto, zaboravila sam ih; život je nanio slojeve pijeska i na moju dušu da su ko trezor ostali godinama pokopani sa nekom "mnom" poletnom, skoro nepoznatom. .

Pomislih da je možda Enes i prošao ovoga ljeta kroz Sarajevo a ja ga srela da bi mi pomogao da otkopam sjećanja na našu mladost prije rata i dodam još mnogo više i ljubavi i ljepote u svoj život postao često sumoran nakon svih ovih balkanskih sunovrata koji i dalje traju..

A možda je došlo vrijeme da se i mi koji smo živjeli Zajedno i poznamo ljepotu takvih godina jače oglasimo

Zenica, juli 2016 .

PS

Samo nekoliko sati poslije ovoga pisanja sjetih se ove divne Enesove slike nazvane "Ima jedna krčma u planini" koju sam vidjela na Internetu (nažalost ne uživo) i pomislih kako za mene put do krčme i jeste crven put ljubavi. Tako mi se slika sama od sebe nadodade na Dragine stihove.

A možda su i slikaru ovi stihovi ostali skriveni negdje u duši pa se u boji razlili?

Enes LEVIĆ," Ima jedna krčma u planini" (slikano prije 2010, ne znam gdje se nalazi)

Enes LEVIĆ, Ima jedna krčma u planini

Enes LEVIĆ, Ima jedna krčma u planini

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents