Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

50 GODINA INDEXA

Publié par Nermana BEGAGIC sur 8 Décembre 2012, 05:03am

Catégories : #DNEVNIK

NDEXI sinoc u dvorani kod Mirze ...

Meduljanin je otpjevala "Plavu rijeku" tako da sam zaboravila Pimpekov glas; dokaz više da je za vrsnu interpretaciju potrebna i škola i znanje i razumijevanje i osjećaj za ono što se pjeva ne samo gl
as i muzikalnost ... Onda sam nastavila čekati da se dvoranom , bar na minutu razlijegne Pimpekovo pjevanje i da me želja mine, pjevanje koje je oduvijek u meni mijenjalio hemijski sastav duše... ali izuzev pjevanja poznatih i manje poznatih , ponekada solidne inetrpretacije ponekada promašaja ja sam nastavila da se nadam; Pimpek , cak ni sa trake, cak ni sebi i svojim bliskim u čast ,nije nam zapjevao..Otišao na oblake odakle ne juri da zaradi pa su ga oni koji prave priredbu i zaboravili...

50to godišnjica je bila biznis a kada je biznis mrtvi nemaju šta da pjevaju čak i kada je koncert u njihovo ime.
Na žalost estrada je to i njene trke za publikom i sitne svadje i podmetanja iza bine. I uvijek buljuk onih koji bi da budu menadgeri i organizatori... mrtvim kao i živim... s tim da se ovi drugi na bini izbjegavaju.

U životu ih svakako i nema.
23. novembra 2012indexi.JPG
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents