Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

BESPOMOĆJE

Publié par Nermana BEGAGIC sur 8 Décembre 2012, 05:18am

Catégories : #DNEVNIK

Sva moja duhovitost, svi poleti , sva spontanost sve nestaje u dodiru sa stvarnošću u našoj Bosni. Ostaje samo bekrajna ljubav i nježnost za naša čovjeka. Moje znanje, kao ni znanje onih koji mogu nešto učiniti za razvoj zemlje ovdje nikome ne treba sve dok se moćni i dalje bave razaranjem zemlje i zadržanjem feuda a narod spušta glavu i boji se. Tako sam nemoćna i tako ljuta i očajna u isto vrijeme.

 

Jutros se nastavlja mučnina koja se javi gledanjem na euforiju ljudi u Hrvatskoj na oslobadjajuću presudu generalima Oluje.

Ne zbog želje da ih kazne nego zbog kolona izbjeglica, uplakanih dječijih lica, raskomadanih leševa , strahota koje su se vratile da defiluju od jučer u mojoj glavi i zamijenile svaku pomisao o krivici onih koji nas "oslobodiše" od naše domovine...


Znate li šta znači biti euforičan iza ovakvih dogadjanja? Meni muku stvara teška slutnja koju ta euforija donosi

 

 

Zenica, subota 17.novembar, Đanin 60 ti rođendan

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents