Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

Pred Bozic

Publié par Nermana BEGAGIC sur 19 Décembre 2014, 09:52am

Catégories : #DNEVNIK

Opet kisa, iznad grada sivi oblaci jure kao da na trci prema okeanu! Ovdje sam zaboravila da u zimu pada snijeg i sve se zabijeli ... Pozelila sam i da mi je hladno da mi se nos i ruke zacrvene!

Jos 6 dana do Bozica i onda ce grad da odahne....a ja cu sanjati o Novoj Godini sa majkom i sekom i o svome stanu u koji ne mogu otici

Mozda zivotu i jeste namjena da sanjamo


19 decembar 2014

 

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents