Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

DNEVNIK OSTARJELE FRAJLE

journal femme bOsniaque Poesie Aphorismes Dnevnik Bosna aforizmi Poezija Kratke priče

U TAXIJU

Publié par Nermana BEGAGIC sur 14 Juin 2013, 15:51pm

Catégories : #DNEVNIK

 
Ulazim kod obućara po sandalu a on , kao da me zna od vajkada odzdravlja, pita gdje sam bila jučer i kada ću za Zenicu, ispraća me na vrata sa "Dođi mi opet ,Nerka" ja se sva od milošte rastopila i radost pretvorila. Jest lijepo biti u svojoj zemlji i još ljepše kod sebe u Sarajevu!

Onda sjedam u taksi kod autobuske ispod Merkatora, tražim da me vozi na stanicu i naravno, odmah poćnemo razgovarati; ima li igdje taksista kao što su u Sarajevu? Voziš se naprijed, ne moraš se vezati, možeš pušiti i svo vrijeme prićaš sa vozačem?! 

Tako poslije kratka razgovora o vremenu prolazimo kraj vehabijskog sivog kompleksa kod Neđarića, na ulici grupa bradatih muškaraca razgovara, ne zna se čija je brada ružnija, dlake na sve strane , razletile se , ružno brate, baš ružno! - Koliko god pokušavala da ne vidim, bode oči i gadi mi se. Malo u strani tri upakovane hanume u crno i jedna pobuljena i u nekom uskom roza "kompletiću" do zemlje. 

"Bože moj, nikako da se naviknem da ih gledam", kažem taksisti . On potvrđuje pa mi kaže "I meni nikako ne ide u glavu , eto odavno smo imali bradate i četnike i ustaše, vala nam nije trebalo da dobijemo ove na muslimanskoj strani!". 

Dok vozi kraj televizije Sarajevo sjeti se da doda :" Ma dobro ste vi i prošli gospođo. Treba zahvaliti Bogu da imamo pravoslavnih i katolika u Sarajevu,da nisu svi otišli, da ih nije oni bi vas sve upakovali ko one hanume odavno anas natjerali da zabradatimo!" ... "Ko bi nas to pokrio? ", pitam a on će "Pa vidite koliko su samo zauzeli Sarajevo Izetbegović, Cerić i ovi njihovi?! Odavno bi oni od vas napravili Crne hanume da nije ovih naših drugih" ...

Razmišljam po prvi puta i ovako i počinjem misliti kako je u pravu, svi smo mi u BiH bili i ostali jedni drugima garancija ličnih sloboda odavno! Nastavljam da se smiješim se ovoj pametnoj od vozaža i pitam ga ko je to bio za njega dobar "sa ove strane" ako Izetbegović nije ni za "brigu oko džamijskog harema", kako kaže.

"Pa imali smo mi Avdića Fikreta, ih, sa njim bi svi imali i državu i posao ali ga naleti otjeraše" 

Zavržila se vožnja, ja platila i ušla u autobus te nastavila da razmišljam o taxistinoj istini : Bogme valjaće nam još bolje paziti ove naše "inovjerce", mislim ... Inače mogu nas baš dekretom pa u crno , kako su se samo zalaufali da nas prave Arapima ... 

Zenica, 14 juni 2013

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article

Archives

Articles récents